NOVI FAVORIT OD JESENI: Bh. predstavnik u novoj sezoni “Zvezda Granda”!

Slobodni smo da kažemo da Bosna i Hercegovina svake godine na regionalnom takmičenju “Zvezde Granda” ima najkvalitetnije predstavnike, od kojih su skoro pa svi, najveći favoriti ili sami pobjednici takmičenja! Istom ishodu nada se mladi Namik Husnić, kojeg ćete moći gledati u takmičenju poznate produkcije Grand od jeseni! Prošao je prvu audiciju, pobrao simpatije, što Saše Popovića i njegovog tima, što fanova na drušvenim mrežama! Uživajte u našem senzacionalnom intervjuu i budite mu bezrezervna podrška…

*Najponosniji ste na…
Najponosniji sam na svoje roditelje.

*Šta smatrate svojim najvećim uspjehom, a šta neuspjehom?
Moj najveći uspjeh je što sam zdrav, a moj neuspjeh je sport.

*Šta vas najviše nervira u vašem životu, a šta u državi u kojoj živite?
Najviše me nervira laž i dvoličnost ljudi, a u državi neodgovornost ljudi koji je vode.

*Šta sebi ne možete oprostiti?
Ne mogu sebi oprostiti to što nisam završio i Osnovnu muzičku školu.

*Da ste na vlasti jedan dan, šta bi promijenili?
Da sam jedan dan na vlasti, uveo bih rad, red i disciplinu.

*Koja vam je želja iz djetinjstva ostala nerealizovana?
Nemam neostvarenih želja!

*Šta javnosti o vama nije poznato?
Nije im poznato da sviram klavir.

*Koja je vaša najveća ludost koju ste napravili?
Nemam još niti jednu ludost, a da znam za nju!

*Šta ste do sad specifično/interesantno naučili o suprotnom spolu?
Naučio sam da su sve žene lijepe na svoj način!

*S kojom biste rečenicom/izjavom/citatom/preporukom završili ovaj intervju?
Želim svim ljudima ovog svijeta mir i sreću, a posebno mojoj državi! Naravno, veliki pozdrav za ljude s ovih prostora.

(Senzacija.ba)

Komentari

Noviji Stariji