IZJAVA FINALISTE OVOGODSNJIH ZVEZDA GRANDA: 2 sata nakon superfinala, u Zetri su mi...

bbb
Ermin Redžić Bubi ostavio je pravi pečat na tek završenu sezonu “Zvezda Granda”. Pored toliko talentovanih i ambicioznih ljudi iz cijele regije, uspio je ostaviti pravi utisak, te osvojiti visoko treće mjesto i uz armiju svojih fanova, pjevati pred cijelom Zetrom. Svakog prisutnog u dvorani, ali i ispred malih ekrana je, slika trojice najboljih Bosanaca (Bubija, Ibru i Fatmira), naježila i učinila ponosnim. Razgovarali smo s njim kad se koliko – toliko smirila situacija i kad je trezveno mogao da nam odgovori na naša pitanja! Uživajte, mi jesmo…
1. Osjećaj ponovo pjevati u Zetri?
Osjećaj je neopisiv, nakon toliko godina zapjevati u punoj Zetri i obratiti se publici stihovima “Je l’ Sarajevo gdje je nekad bilo”… Kada sam čuo hiljade glasova koji su nastavili pjevati sa mnom, naježio sam se. Muziku volim i to se na meni vidi. Dok pjevam, ja živim za taj trenutak, a najviše me dirnulo kada su mi nakon proglašenja pobjednika prišli isti ljudi koji su me bodrili prije tačno 10 godina na OBN music talents. Slikanje s njima trajalo je puna 2 sata! Nisam se promijenio i oni su ostali i dalje uz mene. Sretan sam mnogo zbog svega što se dešava.
2. Realna očekivanja prije početka superfinala?
Svako ko je pratio show, po mom ponašanju i mojim nastupima, vidio je da se ja nisam takmičio ni sa kim. Radovao sam se svakom nastupu kao da je to moj 10-minutni koncert, a ne tamičenje sa kolegama. Upravo su to i JK i ostali članovi žirija rekli… Da sam svaki nastup odradio kao da su superfinale.
3. Komentar na osvojeno 3. mjesto?
Ja sam sretan što me publika voli, bio prvi ili posljednji. To se na meni vidi i najvažnije mi je da sam zadovoljan svojim originalnim nastupima. Nadam se dobrim pjesmama!
4. Mišljenje o pobjedniku?
Ibro i ja smo nerazdvojni prijatelji. Svaki dan se čujemo gdje god da smo! Sarajevo je zaslužilo da ima pobjednika.
5. Planovi za karijeru?
Idem na odmor i kreće turneja, a u septembru slijede pjesme i spotovi. Vrijeme ću provoditi u Beogradu i jedva čekam prve pjesme za Grand.
(Senzacija.ba)

Komentari

Noviji Stariji