ISKRENO PISMO KOJE KRUŽI I KOJE JE ŠOKIRALO BALKAN: "Ja sam za rat! Evo i zašto..."

Internetom kruži "iskreno pismo" nepoznatog autora, koje je možda i plod fikcije - ali koje dobro objašnjava žašto je tako mnogo ljudi danas zabrinuto zbog političke situacije u regiji.

"Oduvijek sam bio za rat. Da moji zatru njihove. Oduvijek se u mojoj porodici, sa koljena na koljeno, prenosila epika mrtvih, mržnja prema drugome i drugačijem. Ni socijalizam nije ukinuo mržnju u nas. Govorili smo da ćemo glasati za reformiste, a glasali smo za naše. Tako i sada, tako za vijekvijekova.

I tako vaspitavamo djecu. I djeca će mi u rat. I ginuće, jerje uvijek tako bilo. I biće. I biću ponosan. Ne vjerujete? Pogledajte naša groblja, jame, stratišta... I ne treba mi ništa više od mrinje prema drugom. Od toga od toga djecu hranim. Ko rat želio, ja ću mu ga pred vrata donijeti. lsto tako i onome ko rat neće. Njega ću prvog. I tako svakih 50 godina. Mir? Mir je za pi*kice, koje vše vole da rade, nego da ubijaju. A, lakše je ubiti, nego raditi. Zato sam se i učlanio u partiju, da ne moram raditi u ovoj pauzi izmedu regularnih ratova.

Moja riječ je iskrena, moj stav je jasan. Moja je REALNOST. Ja se zovem VEČINA!!! Ne pišem srceparajuće postove, ne eksponiram se, nisam nikakav mirotvorac. VEČINA, upamtite moje ime. Da znate protiv koga se borite. Da znate od koga gubite ko vam rat donosi".


(Doznajemo.com)

Komentari

Noviji Stariji