ODGOVOR JOSIPA ŠIMIĆA KVAZI UREDNIKU MAGAZINA DŽEZAR TAHIRU PERVANU

Poštovani TAHIRU PERVANU,

Dana 3. 10. 2016. godine na Vašem KVAZI portalu  pojavilo se Otvoreno pismo meni, u kojemu između ostaloga postavljate niz pitanja meni: “odakle mi informacije, dokazi…”, a vezano za razotkrivenog homoseksualca don Slaviše Stavnjaka!

Naime, sva ova Vaša pitanja, da nisu smiješna, bila bi žalosna! Stoga mi ni na kraj pameti ne pada da odgovaram na kolekciju “naručenih” pitanja, jer imaju nadležne institucije gdje mogu dati svoje odgovore, ili još bolje, “Nomina sunt odiosa”, a sve s ciljem kako ne bih ljude koji su mi dostavili informacije izlagao opasnosti i neugodnostima. Na ovakav se način gradi povjerenje, ako niste znali?! Važno je da sam dokaze podstreo, a ‘ko hoće vjerovati, neka vjeruje! Ako don Slaviša smatra da je kleveta, neka me tuži, a ja ću dokazati da nije!!!

Prvenstveno iz nekoliko razloga neću odgovoriti na Vaša pitanja:

1. Objasnite javnosti poštovani uredniče svoju neprofesionalnost i nekorektnost, na taj način, što ste objavili moja dva Otvorena pisma o skandalu u Katoličkoj Crkvi, vezano za homoseksualno orgijanje don Slaviše Stavnjaka, a potom ih užurbano sa svoga portala izbrisali, te ste samo ostavili demantij Slaviše Stavnjaka, a poslije ste i jedan tekst o njemu svojevoljno objavili koji ste ukrali sa drugoga portala i predstavili javnosti, kao da ste Vi priredili! Zašto ste izbrisali objave moje, a njegov demantij ostavili?! Ima li to ikakve logike ili novinarske etike?! Zašto onda niste i njegov demantij izbrisali?! Gdje zapelo, ili još bolje tko je potplatio da sklonite objave?! Je li to kulturno?! Ali Bogu hvala objavili su i drugi, mnogo jači portali!

Nadalje, veoma začudno je s Vaše strane, da meni Kvazi urednik postavlja pitanja koja spadaju na don Slavišu Stavnjaka ili njegove nadređene?! Ne štima nešto tu, ha uredniče?! ‘Ko je potplatio?! Nije li čudna malo ta Vaša reakcija?! Pred svega toga, žalosti me činjenica, da je Vaša inteligencija razmišljanja jednaka sobnoj temperaturi, kad rekoste, da “don Slavišu poredim sa zloglasnim Kačavendom”! U svome pismu o skandalu, sam naveo da “slučaj kod don Slaviše nema obilježja krivičnog djela, ali koja korist i da ima, uzmite slučaj Kačavende, gdje se pokazalo da ima obilježja krivičnog djela i opet nije kažnjen”!

Je li to poređenje don Slaviše sa Kačavendom?! Napominjete prije svega, koje to studije potvrđuju da “homoseksualne osobe imaju dvostruko veće nagone za spolnim ogavnim užitkom, nego heteroseksualne”? – potvrđuju studije psihologije, te Vam stoga savjetujem da nešto i pročitate!

Razočaran Vašom kvazi etikom i Vašim portalom, u kojem ste na nepošten način obrisali moje objave, a ostavili demantij don Slaviše Stavnjaka, mislim da bi svaka daljnja rasprava s Vama, (a budući da ste dokazali neprofesionalnost u radu), bila suvišna, a mene svela na razinu ispod “koljena”! Stoga i ne čudi, što sam Vaš portal dislajkao, nakon što sam primjetio da ste uradili nepravilnosti o obmane!!!






(bhmagazin.org)

Komentari

Noviji Stariji