(VIDEO) Načelnik Ajnadžić hrabro pred kamerama: Ovo nije običan trotoar, ovo je specijalna transverzala…

Svečano je otvoren pločnik ispred zgrade Predsjedništva BiH. Nakon što je najavljeni obilazak pločnika izazvao buru negativnih reakcija građana, preko noći je svrha rekonstrukcije pločnika promijenjena u, kako je pojasnio načelnik Općine Centar, promociju transverzale za paraplegičare.
Press služba Predsjedništva BiH juče je pozvala medije da poprate radni obilazak povodom završetka rekonstrukcije pločnika ispred zgrade Predsjedništva, u organizaciji zamjenika glavnog sekretara Predsjedništva Dženana Selimbegovića, načelnika općine Centar Nedžada Ajnadžića i predstavnika Direkcije za puteve KS. Okupili su se i brojni građani.

“Ja sam zaista ponosna, ovo je najviše što su uradili za sada, jer ja bih voljela da mi otvaramo autoput, ali pošto nema autoputa moramo se zadovoljiti sa trotoarom, moramo obogatiti turističku ponudu grada.

Nadam se da ćemo imati više ovakvih trotoara, i ne samo u Općini Centar, već i u drugim općinama širom BiH,” poručila nam je Ivana Marić.

“Ovo je jedan od najboljih trotoara koje sam na svijetu vidio, ovakvog trotoara nigdje nema. Da proslavimo otvorenje ovog trotoara, možemo proći, možemo ići lijevo desno,ali gdje ćemo, posla nema, tako da nemamo gdje ni da stignemo,” naglasio je komičar, Damir Nikšić.

Ostatak pogledajte u video prilogu TV1
VIDEO:

(bhmagazin.org)

Komentari

Noviji Stariji